آغاز ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت 18 (پذیرش بهمن 96) پیام نور/ دانلود دفترچه
بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت هجدهم (پذیرش بهمن سال 96) دانشگاه پیام نور از 23 مهرماه 96 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و ثبت نام تا 30 مهرماه 96 ادامه خواهد داشت.
شرایط ثبت نام :
علاقمندان به تحصیل در دوره های فراگیر در صورت داشتن شرایط زیر، می توانند به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی ارشد در یک کد رشته امتحانی ثبت نام و حداکثر در 20 (بیست) کدرشته محل از دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور متقاضی ادامه تحصیل شوند.
هزینه ثبت نام :         
هزینه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت هجدهم (پذیرش بهمن سال 96) دانشگاه پیام نور 70 هزار تومان است که باید به صورت اینترنتی و خرید کارت اعتباری در زمان ثبت نام پرداخت شود.
اخطار : شما باید کارت اعتباری سریال ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت هجدهم پذیرش بهمن سال 96 را تهیه کنید.
مدرک مورد پذیرش برای ثبت نام :
متقاضیان باید تا حداکثر 30 بهمن ماه 96 موفق به اخذ مدرک کارشناسی خود شده باشند.
منابع و کدرشته محل ها :
منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت هجدهم پذیرش بهمن سال 96 و کد رشته محل ها در دفترچه ثبت نام درج شده است.
شروع به تحصیل پذیرفته شدگان :
پذیرفته شدگان در این دوره از نیمسال دوم 97-96 به عنوان دانشجو وارد دانشگاه خواهند شد.
نحوه و ظرفیت پذیرش :
یک سوم این ظرفیت به صورت الکترونیکی و مابقی به صورت آموزشی پژوهشی است و در سطح 31 استان و در 165 مرکز دانشجویی، اقدام به پذیرش دانشجو خواهد شد.
آموزش محور : کارشناسی ارشد بدون واحد پایان نامه
آموزش و پژوهش محور : کارشناسی ارشد با واحد پایان نامه
دریافت کارت آزمون و زمان برگزاری آزمون :
دریافت کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای آزمون 6 و 7 دی ماه انجام می شود و آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت هجدهم (پذیرش بهمن سال 96) در 8 دی ماه 96 برگزار خواهد شد.
اعلام اسامی پذیرفته شدگان :
اسامی پذیرفته شدگان در این آزمون در دهه دوم بهمن ماه 96 اعلام می شود.
نکته مهم ثبت نام :
با توجه به تأثیر 20 درصدی معدل دوره‌ کارشناسی، اکیداً توصیه می‌گردد که داوطلبان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج نمایند. شایان ذکر است که معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آنها تأثیر بیست درصدی در نمره کل داوطلبان خواهد داشت.با توجه به تأثیر 20 درصدی معدل دوره‌ کارشناسی، اکیداً توصیه می‌گردد که داوطلبان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج نمایند. شایان ذکر است که معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آنها تأثیر بیست درصدی در نمره کل داوطلبان خواهد داشت.
 
امتیاز دهی
 
 

 
[آدرس دانشگاه: استان بوشهر- شبانکاره- بوستان آزادی- انتهای خیابان دانشگاه- دانشگاه پیام نور واحد شبانکاره- ص.پ. 75645131]