آغاز حذف و اضافه نیمسال دوم 97-96 پیام نور / نکات مهم حذف و اضافه

حذف و اضافه نیمسال اول 97-96 دانشگاه پیام نور از تاریخ 17 مهرماه 96 الی 24 مهرماه 1396 امکان پذیر می باشد.
دقت داشته باشید مابه التفاوت شهریه پرداختی شما در حذف و اضافه (در صورت واریز شهریه):
۱- اگر شهریه شما در حذف و اضافه بیشتر از شهریه در هنگام انتخاب واحد شده است باید ما به التفاوت آن را باید به یکی از روش های واریز شهریه پیام نور پرداخت نمایید.
۲- اگر شهریه شما در حذف و اضافه کمتر از شهریه در هنگام انتخاب واحد شده است مابه التفاوت آن درحساب شما ذخیره می شود و از شهریه ترم بعد شما کسر می شود.
از طریق منوی زیر در سایت گلستان پیام نور اقدام به حذف و اضافه نیمسال اول 97-96 نمایید:
ثبت نام > عملیات ثبت نام > ثبت نام اصلی
حذف و اضافه نیمسال اول 97-96 از طریق سایت گلستان به آدرس اینترنتی http://reg.pnu.ac.ir امکانپذیر می باشد. (سایت گلستان فقط از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر قابل دسترس است)
نکــــــــــــات مهــــــــــــم :
* دانشجویان عزیز ملاک انتخاب واحد شما معدل ترمی نیمسال دوم 96-95 می باشد.
* امکان ثبت نام ، انتخاب واحد حذف و اضافه برای تمام دانشجویان میسر و فعال می باشد.
* دانشجویانی که به هر دلیل ( اعم از مرخصی تحصیلی عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام دهند.
* در صورتی که نمرات دانشجویی در نیمسال قبل قطعی نشده باشد ، دانشجو باید ضمن پیگیری جهت قطعی شدن نمره خود ، با محاسبه دستی معدل، نسبت به انتخاب واحد با معیارهای مذکور اقدام نماید.
* پرداخت شهریه ثابت قبل از انتخاب واحد برای کلیه دانشجویان الزامی می باشد و تا زمانی که شهریه ثابت ترم جدید و بدهی قبلی شهریه خود را در سیستم گلستان پرداخت نکنید امکان انتخاب واحد را نخواهید داشت.
* برنامه کلاسی معمولا در گزارش انتخاب واحد یا همان گزارش 101 یا در سایت مرکز خودتان یا در سایت برنامه ریزی نورچین(1933http://noorchin.ir/?ucode=) قرار میگیرد. در هر صورت اینکه برنامه کلاسی مرکز شما کی و کجا منتشر می شود را باید از دانشگاه خود سوال کنید.
 
امتیاز دهی
 
 

 
[آدرس دانشگاه: استان بوشهر- شبانکاره- بوستان آزادی- انتهای خیابان دانشگاه- دانشگاه پیام نور واحد شبانکاره- ص.پ. 75645131]